♥ Går in i vecka 18

Godmorgon bloggen!

Hoppas ni haft en bra helg? fler som var lång lediga antar jag. Och vädret var ju inget att klaga på, hur härligt som helst har det varit. Jag och sambon var hos ett par vänner och grilla i lördags, sluta med att vi sov över där och sen på söndagen kom våra vänner till oss och fika. Sambon var ledig fram tills idag.

Eftersom vi var hos barnmorskan igår så tog han ledigt för att följa med. Allt gick bra där, lite lågt blodtryck men det var ingen fara. Bebisens puls var också jätte bra och vi fick lyssna på hjärtat och det är det underbaraste ljudet någonsin att höra. Vi blev allt lite tårögda båda två :-) Går dessutom in i vecka 18 idag, snart halvvägs och det känns otroligt bra.

Den 20:e ska jag träffa en läkare, då ska det pratas om graviditeten och förlossningen. Vi ska även lyssna på hjärtat och se hur livmodern växer. Jag vill såklart föda normalt om jag kan det, men det märks ju.

Och den 23:e är det dags för RUL (rutinultraljud) och vi är oense om vi ska ta reda på könet. Ska nog allt kunna övertala sambon ;-) jag är rätt duktig på det. Efter det åker vi till skåne och firar midsommar med min familj. Var 6 månader sen jag träffade dom.

Nu är det snart dags för frukost här men jag ville uppdatera bloggen lite innan.

Hoppas ni får en fin dag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0