♥ Tävling

En perfekt tävling för dig som vill följa med i rosett trenden à la Foki och Kissie. Det finns 2 färger att välja mellan och det är vinröd och svart, vinnaren får välja valfri färg.

Rosetten kommer ifrån www.l8nyberg.se där även kissie och Foki köper sina rosetter till håret.

För att vara med i tävlingen

Du ska ta bilden och länka till tävlingen i din blogg.

Skriv varför just du ska vinna i en kommentar.

FÖR EN EXTRA LOTT SÅ LÄGG TILL MIG PÅ BLOGLOVIN. Inget tvång.

Tävlingen avslutas på Söndag dvs 1:a advent.

Lycka till ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag vill gärna vara med! =D

jag tycker att jag ska vinna för att jag verkligen älskar rosetter, och har inte just dom färgerna! men skulle verkligen jätte jätte gärna vilja ha den! dessutom så älskar jag svart och röd. och vinröd.

skriver inlägget nu ;)

2009-11-25 @ 17:29:40
URL: http://jojoohanana.blogg.se/
Postat av: Trueno

Hejsan!

Vad önskar du dig i julklapp? :D

Kram!

2009-11-25 @ 19:29:57
URL: http://trueno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0