♥ Dimmigt var det här

Godmorgon kära läsare!

Hoppas ni sovit gott,det har jag som vanligt men precis som igår väckte hunden mig halv 8 då byggjobbarna börja stöka i lägenheten,måtte dom bli klara snart *suck*.

För övirgt ligger det ett rejält tjockt täcke av dimma där ute,går knappt att se någonting på sikt i allafall. Och sen stod graden på 0.0 grader när jag gick ut,det var ju väldigt varmt *asg*.

Idag ska jag tvätta,jag tvättar en gång i veckan. Idag ska jag tvätta sängkläder som Camilla ska ha,hon kommer på tisdag och ska sova här då vi åker redan kl 12 på onsdag upp till stockholm.

Varför minns man sällan vad man drömde på nätterna? det är jobbigt för jag VET att jag hade en mardröm inatt men nu minns jag inte om vad,hemskt det där.


Tyvärr lär min mens komma denna månaden med,för jag testa idag och det var negativt,är ändå bara 1-2 dagar kvar till mensen så det är kört. Har ju plussat hela 6-7 dagar INNAN dom andra gångerna.

Vill ni gissa på när ni TROR jag kommer bli gravid?

Nä nu ska jag ta och diska men vi höres sen. Kram


Kommentarer
Postat av: Pia

Kikar förbi i dimman... :)

2009-10-21 @ 09:25:24
URL: http://www.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0