Home again

Har varit iväg i stort sett hela dagen och kom precis hem med världens jävla huvudvärk :-( har haft ont varje dag hela veckan i stort sett,många som frågat om jag sökt läkare för det och det skrämmer mig som bara fan men fortsätter det kommande vecka har jag inget val.

Vi var iväg i lite affärer och handlade osv och åkte sedan till sambons föräldrar där vi njöt av tacos,det var verkligen gott. Har inte ätit det på månader pga mina anfall.

Jag har fått en del frågor som jag tänkte ta mig tid att besvara nu när jag ändå är igång.

1: Varför blev du opererad?
Svar: Jag operera bort min gallblåsa+en sten. Jag kämpa i nästan 2 år med smärtor nästan dagligen innan jag opererades. Jag fick hjälp först i feb 2009 och i sept 2009 opererades jag.

2: Ni var under utredning pga era MF,hur gick det?
Svar: Den gick rätt bra. Det var inga fel på någon av oss,vilket i sig känns skönt men ändå trist för sådan otur kan bara inte ha tänkte vi. Dom gjorde ultraljud på mig,tog 9 rör blod på mig samt blodprover på sambon.


3: Ni har snart försökt 1 år efter ert senaste missfall,kommer ni få hjälp igen?
Svar: Ja vi är garanterat hjälp igen när vi vill istort sett from januari 2010. Det är samma läkare som gjorde missfalls utredningen som kommer hjälpa oss. En jätte go läkare som vi fick starkt förtroende för och som ringer ibland och hör hur det går och hur vi mår.

4: Har ni övervägt adoption?
Svar: Självklart har vi gjort det men dom har ju så många regler och det har visat sig att jag inte få adoptera så det är inget alternativ för oss tyvärr.

5: Ni har hållt ihop så länge,hur gör ni för att det ska funka?
Svar: Oj det var en svår fråga. Vi har ju haft våra motgångar med som alla andra. Det vi är 100% säkra på är att vi vill leva med varann. Det är viktigt att hitta på saker tillsammans med,typ att resa,överraska sin partner ibland osv listan kan göras lång. Efter vår cypern resa i sept 2008 blev vi som nykära igen och det håller i sig fortfarande.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu tänker jag inte svara på fler frågor just nu,jag måste stupa i säng,är grymt trött. Vi höres imorgon. Sovgott.

 


Kommentarer
Postat av: Takai

svar;

jag kom också hem nyss xD



jag lägger till dig nu <3

2009-10-11 @ 02:01:04
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag? / fröken bitterfitta

2009-10-11 @ 12:38:34
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: MÄÄÄNDY - ♥

härlig blogg =) är allt bra?

2009-10-11 @ 13:22:04
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0