♥ Måndag igen+några bilder

Godmorgon sunshines!

Allt bra med er? här är det toppen, är ju i malmö nu.
I lördags kväll (samma dag jag kom ner) så träffa jag en kompis, vi drack och snacka och jag vart så jäkla full så jag somna där, drack på tom mage klantigt nog så tror det beror mycket på det.
Igår då så var det kalas för min systerson som fyllde 11 år, han fick en massa fint, ex en mp3 spelare, presentkort på 500 kr, kläder osv. Hoppas han var nöjd med dagen.

Lägger upp ett par bilder ifrån igår. Tårtan var supergod, var syrrans pojkvän som gjorde den, min systerson&min hund på ena bilden samt jag och mina 2 kusinbarn, visst är dom söta? Ni ser att jag har linnet/klänningen ifrån bubbelroom, det som var så populärt. Jag anser att det är ett linne för det var väldigt kort.

Har ni haft en bra helg?


Kommentarer
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Linnet var snyggt! Hur mkt kostade de?

2010-04-26 @ 10:58:33
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Helena

Den tårtan ser riktigt god ut!! :D

2010-04-26 @ 11:15:02
URL: http://helenavesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0