♥ Bilder från julen i Malmö

Godmorgon sunshines!

Precis som jag lovade igår så tänkte jag lägga in lite bilder från julen i Malmö. Tyvärr blev det inte så många pga det som hände, men det får duga helt enkelt.

Annars hoppas jag ni får en bra dag, jag ska om jag orkar åka in till stan en sväng tänkte jag.

Alla bilder är klickbara.

Hoppas ni får en bra dag, ska ta mig en duch och lite sådär nu. Kram på er

Bild 1: Fasters prinsessa sover så gott

Bild 2: Izabella. Diggar minen samt pekfingret *s*

Bild 3: Mosters stora kille och Emma

Bild 4: Min älskling och blivande sambo

Bild 5: Min bror med sin dotter Izabella

Bild 6: Christian med en sovande Izabella

Bild 7: Jag med mina två syskonbarn

Bild 8: Jag&Christian med Izabella

Bild 9: Jag&Christian

Bild 10: Izabellas föräldrar


   

   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0