♥ Blir troligen faster i natt

Fick precis reda på av min syster att Petra som brorsans tjej heter är på förlossningen. Hon hade visst läckt sedan igår kväll och idag gick vattnet. Mamma var med in på sjukhuset då Petra tvunget ville det, hon var öppen 3 cm för ett antal timmar sedan så under nattens gång kommer troligen lilla Isabella till världen.

Nu är vi i allafall i Skara och förhoppningsvis har Christian lossat klart snart så man kan lägga sig. Blir att gå upp runt 8 tiden imorgon, inte så tidigt men jag känner på mig att det inte blir ngn vidare bra sömn inatt eftersom sängen är jäkligt liten i lastbilen.

Surfar en del med iphonen men nu sitter jag vid datorn, det är ju en fördel med en mini pc och mobilt bredband :)

Jag hoppas er kväll har varit bra.

Nu ska jag sluta här, måste ut och ta ett bloss.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0