♥ Flyttar om ngn vecka

Godkväll!

Sitter här och väntar på att min älskade ska komma hem. Längtar efter honom så oerhört mycket.
Men han börjar närma sig Linköping nu skrev han i allafall. Han får köpa med mat hem ifrån MAX, vem orkar ställa sig såhär dags att laga mat.

I förmiddags fick vi ett erbjudande på en lägenhet vi lämnat intresseanmälan på. Och eftersom vi hade högst kö poäng är vi först att få titta på den. Jag var nyss inne och kolla på den, är i samma område här men i ett radhus istället. Och vi bestämde att vi skulle ta den så vi ska bara skriva kontrakt och inflyttning är 1/1 2011 så det är snabba ryck. Bara att vänta på kontraktet ska skrivas på då =)

Nu bor vi i en 2:a på 59 kvm och detta är en 3:a på 71 kvm. Den har 2 sovrum vilket vi ville ha ifall man får barn en vacker dag. Tvättmaskin, egen trädgård, dubbel kyl&frys, snygga tapeter och 3 förråd. Bättre kan det inte bli så vi satsar på denna och flyttar in tillsammans.

Det ska bli så kul, det tycker vi båda två.

Annars gör jag inte så mycket, har lagt fram allt jag ska ha med mig imorgon så blir att lägga ner det i väskan. Ska bli kul att komma hemifrån lite.

Gör ni något kul ikväll?

Kram på er så länge

Kommentarer
Postat av: neli

taggad inför imorgon? =)

2010-12-23 @ 13:28:59
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0