♥ Lite shopping på rean

Godkväll!

Christian har åkt till jobb för ett par timmar sedan så jag passar på att blogga nu när tiden finns.
Idag har vi fått massor gjort, tycker vi i allafall.

I förmiddags var vi och skrev på vårt nya hyreskontrakt för vår GEMENSAMNA lägenhet som vi flyttar in i tillsammans den 1/2 2011, så i januari blir det packning för glatta livet som gäller. Därefter hämta vi ut hundens sista medicin på apoteket och posta en massa viktiga brev. Vi har även sagt upp våra nuvarande hyreskontrakter på våra lägenheter, sagt upp el och ordnat flyttkort. Köpte även alkoholen till nyårsafton så det är gjort.

Hann även in på lindex en sväng och shoppa lite eftersom jag hade ett presentkort där (bilder nedan) så jag är faktiskt riktigt nöjd med dagen.

På fredag ska jag iväg vid 11.30 och förlänga mina naglar, på nyår måste man ju vara fin eller vad säger ni?

Vad har ni för planer på nyår?

Ikväll ska jag endast ta det lugnt, ta ett bad och sådär. Imorgon ska jag kanske bege mig till H&M och kika lite, har ju ett presentkort där också.






Kommentarer
Postat av: vbml

Ska på nyårsfest och undrar om du kunde hjälpa mej: min outfit är bara svart och skulle vilja ha mer färg men vet inte hur har inga fina accessoarer)... Idéer? :)

2010-12-30 @ 12:42:35
URL: http://vbml.blogg.se/
Postat av: vbml

SV:Tack för tipset, gott nytt år ! <3

2010-12-31 @ 12:49:23
URL: http://vbml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0