♥ Malmö över julen

Godmorgon i kylan!

- 13,5 visar termometern nu och jag drar mig verkligen för att gå ut, det är is kallt ute.

Christian är på jobb och jobbar sista dagen idag för denna veckan, imorgon bitti åker vi och lämnar katterna hos mina snälla svärföräldrar som ställde upp som kattvakt, därefter blir det att vara på sjukhuset vid 09.20 för att kolla det opererade örat ännu en gång innan årets slut. Sen ska vi iväg och fixa lite andra små saker innan tåget avgår vid 12.55, men kan vara skönt att vara nere i vettig tid för en gångs skull.

Annars har Lovis precis kommit och jag tror inte jag lägger mig igen. Har trots allt varit vaken sedan 04.35 när älsklingen åkte till jobb. Blev inte många timmars sömn i natt men sova kan man göra när man dör.

Hade tänkt att jag skulle städa lite här hemma idag och sen bege mig in till stan för lite julshopping, har några julklappar att köpa, har inte köpt en enda.

Mina 2 syskon barn ska få pengar utav oss i allafall, Anton vill ju ge sig ut själv i mellandagarna och handla och brorsan och Petra har så mkt att handla till Izabella så dom vet inte vart dom ska börja :) därmed blir pengar lättare.

Jag tror jag vet vad jag ska köpa till Christian, men det blir troligen ett par stycken i allafall.

Fler som tycker det är jätte svårt när det kommer till att handla presenter? Jag tycker inte alls om det och det står helt still där uppe :-)

Lovis ägare är ju gravid också så jag tänkte köpa någon typ av korg till henne och lägga i lite smått och gott i. Vad tror ni om det?

Nu ska jag börja min dag och då är det kaffe som gäller. Hoppas ni får en toppen dag. Kram till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0