♥ Gymet nästa

Vad gör ni läsare för något?

Själv har jag diskat och packat ihop kläderna till mig och sambon, vi ska ses vid gymet runt 17 tiden och träna en timme tillsammans tänkte vi, sen ska vi väl iväg och handla lite eftersom hans syster och hennes kille kommer i helgen.

Undra om man kommer få träningsvärk, är rätt säker på det för gym är inget jag är så van vid även om jag tränat en del på gym förrut men det lär kännas GÖTT efteråt, det är ju det viktigaste.

Tänkte ta min shake nu och vila en stund innan jag ska rasta hundarna igen innan jag ska sticka.

Kommer skriva mer sedan i allafall, tror jag

Kram på er

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

fin blogg ♥

2010-02-05 @ 16:36:54
URL: http://sssandrii.blogg.se/
Postat av: Marita

Fin blogg du har!!!

Läste att du kör Cambridge, min favorit var choklad med mintsmak, så himla god...:)

Lycka till med vikten och babyplanerna...

2010-02-05 @ 16:42:22
URL: http://maruchkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0