♥ Helgen är slut

God morgon!

Jag som skulle börja med cambridgekuren idag, nja nu vet jag inte då jag vakna för en stund sedan, blir ju så sent med alla shakar men det kanske inte gör något. Kanske bättre att köra igång imorgon när det börjar bli vanlig vardag igen. Denna veckan jobbar sambon mellan 07.00-16.00, stackarn måste upp kl 06.00.

Var hemma hos svärföräldrarna igår kväll ett par timmar och sambon köpte mig en pizza på vägen dit då jag var grymt sugen på det, tack älskling. Har ju inget bankkort eller något nu ju men får väl mitt nya i veckan hoppas jag och sen då är både pass och bankdosa spärrade samt gamla bankkortet. Ska ringa SJ's hittegodsavdelning imorgon för såg att dom fått in en svart axelremsväska i svart, precis en sån jag glömde på tåget.

Så jag måste göra nytt pass med, då det gamla inte kan "spärras" upp om man får tillbaka det, är det spärrat så är det sa polisen för jag gjorde ju en anmälan på bankens begäran.

Sitter och lyssnar på everybody hurts med REM, den är så fin den låten, enligt mig.

Ska sätta mig och glo på nelly och bubbelroom och se om dom har något snyggt man kan klicka hem :P shopping galen? nja inte mer än många andra :). Handlar inte så ofta tycker jag.

Hoppas er helg varit bra och att ni med tycker det är skönt när det börjar bli vanliga dagar igen?
Har ni tagit ner julpyntet än? jag har gardiner och julstakarna uppe än :) någon gran har vi inte pga katterna.

Uppdaterar mer sen. Kram på er


Kommentarer
Postat av: Simone

Den låten är riktigt bra! :)

2010-01-03 @ 13:43:25
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

Börja du med kuren när du känner för det. Jag är lite negativ till såna, men det är nog bra som en rivstart, bara man klara av att äta ordentligt sen.

2010-01-03 @ 13:50:42
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0