♥ Svar till en läsare

Jag får skriva här istället eftersom jag inte kan svara dig på något annat sätt. Men jag tog absolut inte illa upp, självklart funkar olika metoder på olika människor, det är ju så. Som du sa är jag väldigt laddad inför detta och har ett stort stöd av familj och läsare.
---------------------------------------------------------------------------------

Till er andra. Man behöver knappast bry sig om ngn för man tycker en person förtjänar att förlora sitt domän, jag var ytterst sällan inne på hennes blogg ens. Jag skiter väl fullständigt i om hon har ett domän eller inte, gör inte ni? Ni kan ju läsa bloggen ändå så vad f*n klagar ni på inte för det är nåt att läsa. Kan inte förstå hur hennes morsa kan låta ungen supa ner sig som hon gör, om hon nu är 15 år dvs, än mindre köpa ut till ungdomarna.

Jag funderar på att ta en lång runda med hunden och se om godis suget försvinner :) oftast brukar det ju göra det.


Hejsvejs leverpastej



Kommentarer
Postat av: Joel

Bra att du håller med mig :D Jo, ibland får man ju tänka ett steg längre:)

2010-01-06 @ 21:14:31
URL: http://fuckwithyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0