♥ Alice in wonderland

Hej mina vänner

Hur är läget med er idag? med mig är det bra, utom att mitt blåmärke blivit mkt värre nu, nu gör det ont i benet och jag kan inte ligga på sidan, märkligt att ett litet slag kan orsaka så mycket skit egentligen.

Vädret är lite sådär idag, men regnar i allafall inte så jag ska väl ut med hundarna sen.

Igår kväll hade jag och sambon en liten myskväll i tv rummet. Vi tittade på Alice in wonderland på storbilds tvn. Den var helt okej, inte jätte bra men klart sevärd tycker jag. Var riktigt skönt att bara sitta i varandras famn och njuta av av sällskapet och film.

Nu dricker jag kaffe och ska snart kika på unga mödrar på 5:an :-) är helt okej. Rätt intressant att se hur yngre mammor har det faktiskt och hur pass bra dom faktiskt klarar av att ta hand om ett barn eller fler.

Kommer skriva mer under dagen, men hoppas ni får en bra dag..

Kram på er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0