♥ En lugn och skön helg

Godmiddag mina vänner!

Har ni haft en bra helg? Vår helg har varit bra, väldigt lugn och skön alltså.

Igår var det hela 37 grader varmt ute, undra om det är sveriges varmaste dag?? Jag har då aldrig varit med om att det varit så varmt i sverige i allafall.

Jag och sambon gjorde hemmagjord pastasallad igår med räkor och kräftstjärtar i och vitlökssås till, riktigt gott var det. Ingen av oss var sugna på varm mat så detta var ju perfekt.

Runt 21 tiden igår kväll åkte vi med sambons föräldrar och hans syster på picknick, riktigt mysigt. Sambon, hans pappa och syster passa på att bada, och även min hund svalka av sig vilket hon verkligen älskar.

Vi ska iväg runt 15 tiden idag med till ett annat ställe och bada, kan ju behövas i denna värmen.

Dessutom åker min kusin och hans tjej till Alanya idag, dit vi ska i augusti så dom skulle ta reda på lite priser och sådär till oss :-) snällt eller hur.

För övirgt har vi nyligen ätit frukost och sambon har diskat. Lovis kommer imorgon bitti igen och är här i veckan, så det blir väl att gå ner och bada med hundarna någon dag.

Vad ska ni göra denna underbara söndag?

Lägger in lite bilder senare.. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0