♥ En underbar helg+ massa bilder

Godmorgon vänner!

I helgen så tog jag en bloggpaus eftersom det var en massa annat man gjorde, men nu är det måndag igen och bloggen kommer därmed uppdateras aktivt.

Har er helg varit bra? Min har varit kanon och jätte skön. Underbart väder har vi haft hela helgen med. I fredags tog man ju det lugnt såklart eftersom sambon var trött efter jobb osv men i lördags så grilla vi först med svärföräldrarna, därefter följde vi med sambons syster med pojkvän till hans lant ställe där vi bada i deras pool, därefter blev det grillning igen och efterätt, dessutom spela vi vollyboll i poolen och sen kubb på gräsmattan. Var både roligt och verkligen en mysig dag.

Igår så spela sambon och svägerskans kille badminton och vi tjejer var med och heja på :-) därefter blev det grillning igen hos svärföräldrarna där man sedan stanna till 22.30 eftersom folk skulle upp och jobba idag.

Helgen har med andra ord gått ruskigt fort, men så är det när man har trevligt.

Tänkte lägga in lite bilder ifrån helgen. Min nya ljusrosa klänning kommer ifrån nelly i allafall, super söt är den. Jag invigde även min nya bikini ifrån ellos i lördags :-P passa perfekt.

Visar även upp mina nya saker ifrån nelly under dagen.

                                        Söndagens outfit



                                  Utsikt ifrån landet i lördags



                          Här bada vi (27 grader varmt i vattnet)  



                                     Självklart var hunden med



                                    Jag med rinnande smink *s*


                   Vi 4. Sambon, jag, svägerskan och hennes kille



                                         Sambon igår =)







                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0