♥ Nattdop med bästa vännen+bilder

Godmiddag mina vänner!

Har helgen varit bra såhär långt? Söndag idag och helgen har rullat iväg som vanligt. I både fredags och igår hade jag min bästa vän på besök, hennes gubbe och son var med oxå såklart.

Igår ikväll runt halv 12 tiden så föreslog min vän att vi skulle åka och ta ett nattdop, sagt och gjort. Det var riktigt skönt faktiskt, var kallare att vara på land än i vattnet. Vi bada i ca 1½ timme och 111 kort togs :) Vi bada i underkläder och ibland utan bh eftersom dom bor en bit ifrån och hade inga badkläder med sig, då fick man ju ta till det näst bästa *s*.

Så jag tänkte visa er lite bilder, var vännens kille som tog bilderna i allafall eftersom han inte ville bada.

Annars idag blir det lite städning och sådär, imorgon får man lön så det blir väl lite shopping i stan och sådär, annars har jag inte mkt planerat merän att vi ska växla in pengar på forex till resan om drygt en månad. Lika bra att göra det i tid kan jag tycka.

                           Best friends (va brun jag ser ut)



                       Jag, min vän och hennes son



                               Vi busar lite i vattnet


                                      Vi två njuter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0