♥ Ny förälskad

Godmorgon vänner!

Har ni haft en bra vecka? Vet att jag inte har skrivit mycket men det beror på att jag har så mycket annat att tänka på just nu. Min pappa fick komma hem i förrgår och bor denna vecka hos min mamma. Röntgen påvisa ingenting i hjärnan på honom men troligen hade han fått ett litet epelesianfall (stavas), vilket kan hända när dom varit och skurit i hjärnan på en tyvärr men just nu verkar han må bra i allafall, det är viktigast.

Lovis åkte hem igår med efter en vecka här hos oss, har varit riktigt kul faktiskt och fint väder har man med haft.

För en stund sen börja det ös regna här och strömmen gick, precis ALLT la av, till och med kyl&frys men nu verkar det vara igång igen, jäkla tur det så man inte förstör all mat.

Min vännina och hennes gubbe kom förbi igår kväll. Satt och fika balkongen i flera timmar och snacka en massa skit om allt och alla i stort sett. Vi bestämde även att vi drar på kryssning den 27 Oktorber, då är det precis ett år sen vi var iväg sist och då hon träffa sin gubbe :-)

Klicka hem ett par ursnygga skor från nelly igår som var nya i sortimentet. Rosa såklart men fanns i andra färger med, klacken är på 14,5 cm och kostade bara 299 kr.

Vad ska ni göra i helgen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0