♥ Närmare 32 grader varmt idag

Gokväll bloggen!

Har ni haft en bra dag? Min dag har varit väldigt bra. Har haft städ&tvätt dag idag faktiskt trots det enormt fina vädret men ibland behövs ju det med. Tänkte ju dock ta och gå ut med hundarna snart en runda, det är fortfarande varmt, ca 30 grader ute men för några timmar sedan låg den på 32 grader, himla gött ju. Äntligen känns det som sommaren är på väg.

Har ni också haft så jätte varmt idag?

Idag är första dagen som jag kör cambridgekuren igen UTAN fusk. Har haft ett längre uppehåll nu men nu är det dags igen innan man kan bada och sådär. Dagen har gått riktigt bra faktiskt, är snart dags för dagens tredje och sista shake, undra vilken smak man ska ta nu :-) kanske banansmak.

Till helgen kommer min svägerska hem i allafall och blir hemma hela sommaren. Hon ska sommarjobba på ett djursjukhus här i stan, är visst flera som bråkat om henne men nu har hon gjort sitt val och hon och vi i familjen är nöjda med beslutet, bättre kan hon inte få det.

I helgen åker alla hundar hem, det ska faktiskt bli jäkligt skönt. Att ta hand om 4 hundar 24/7 är ett heltidsjobb alltså, fasen vad jobbigt ibland.

Skriver mer sen. Kram på er


Kommentarer
Postat av: Emmelist

Kul att du vill vara med :D skönt att rensa bort lite ur garderoben! (har en hel garderob bara för mina 53 väskor...haha)



Men kommer ge bort fler väskor efter denna så du vet ;)

2010-06-02 @ 23:16:29
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0