♥ Slut i "bollen"

Gah vad jag är TRÖTT, jag förstår inte det riktigt, eller jo kanske eftersom jag typ sov 4 timmar i natt innan jag gick upp halv 7 och sedan varit uppe sen dess. Dock får jag sova längre imorgon eftersom Lovis redan är här och Oden kommer först på torsdag igen.

Slumra till ett par timmar innan, riktigt skönt och behövligt.

Tyvärr kom det inga paket idag :-( men förhoppningsvis imorgon, då är det liksom dags.

Nu har jag fått en tid till vetrinären för min snutta. Hon ska dit på fredag och då till en vettig vetrinär som många rekomenderat. Hon var fullbokad hela veckan men hade EN tid på fredag kvar, den snodde jag åt mig *s* bra va

Angående läsarefrågan är det väldigt många som svara ögonen. Men det kanske inte är så konstigt. Ögonen är ju bland det första man tittar på eller har jag helt fel i det? Jag har hört att mina ögon påminner om kattögon och att dom är väldigt vackra, det gläder mig att höra/läsa.

Tänkte att jag skulle fixa lite kaffe nu och kika lite på tv. Sambon jobbar över ikväll, han skulle egentligen slutat 17 men jobbar än, pratar med honom på msn. Hoppas han kommer hem snart.

Har ni haft en bra dag i solen??

Pöss på er

Tips: www.nelly.se har fraktfritt hela maj ut, så passa på att shoppa där om det är något ni vill ha.




Kommentarer
Postat av: Emmelist

Emmelist javisst ja :D glöm inte att kika in imorgon för att se om du vunnit :D



Hoppas du haft en riktigt bra kväll! Själv har man tränat lite...rätt behövligt efter en onyttig helg ;)

2010-05-24 @ 22:30:50
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Patrik

jag somnade vid 02,30 och var tvungen att gå upp vid 6!! :/



2010-05-24 @ 23:46:33
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0