♥ Storstädningen klar

Hej på er!

Dålig uppdatering idag men jag har varit i farten i flera timmar nu. Har dammsugit och tvättat golv här hemma, gjort rent till katterna, dammat, diskat och putsat fönsterna både in&ut sida :) snacka om att man känner sig duktig.

Nu tar jag igen mig med lite kaffe en stund innan jag ska ta en skön duch och därefter ska jag göra en kladdkaka. Våra vänner som är hemkommna från Kina ska komma förbi sen om någon timme och då vill man ju gärna bjuda på något gotti eller hur.

Sen blir det typ lugnt resten av kvällen, har fortfarande ont i ryggen. Känns som det är någon som kör en kniv i mig på högra sidan, not fun at all. Ska kolla upp detta och sen blir det att gå på proffs massage en timme under veckan, så jäkla skönt det ska bli.

Har ni gjort något kul i helgen?

imorgon bitti komer ju Lovis igen och ska vara här hela veckan. Dom skulle visst komma 07.15 imorgon bitti så det blir till att gå upp tidigt då, men sen lägger jag mig hos sambon igen en timme och myser.

Nää nu ska jag göra lite mer nytta här. Hoppas ni får en fortsatt bra dag :)

Kram på er










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0