♥ Vakna för en stund sedan

Godmorgon :-) ja jag vakna typ för en stund sen faktiskt.

Har varit nere och lagt i ett par maskiner och det är snart dags att gå ner igen. Behövde tvätta lite efter veckan i Malmö så det känns bra. Runt kl 14 kommer en vovve hit som jag ska passa hela veckan, en jätte söt cockerspaniel som heter Lovis, hundarna kom så bra överens så det blir nog en kul vecka för dom hoppas jag.

Har ni haft en bra helg annars? Känns inte alls som måndag, troligen för jag kom hem på en lördag vilket jag aldrig brukar göra faktiskt, men denna gång hade jag inget val just pga idag och sen ska jag till läkaren på onsdag med och den tiden kan jag inte avboka.

Händer nog inte så mkt här idag, är underbart väder här idag med så jag ska väl ta en lång runda med hundarna senare i eftermiddag tänkte jag och ikväll ska jag och sambon laga mat tillsammans och bara mysa. Vi brukar ha sådana dagar där vi rår om varandra bara, utan dator och tv.

Nu ska jag ner i tvättstugan igen men kommer nog skriva mer sen.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg

2010-05-03 @ 22:13:01
URL: http://juntunens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0