♥ 15 underbara veckor

Godmorgon!

Det är lördag och livet känns helt underbart för tillfället. Tror inte det kan bli bättre just nu. Dessutom är det 15 veckor idag vi varit ihop, snart 4 månader och det känns jätte bra. Jag har svårt att beskriva i ord hur mycket jag älskar Christian och vad han betyder för mig.

Vakna vid 07.30 först men jag gick och la mig igen och sov till kl 10.00 och det var otroligt skönt. Kan fortfarande kännas lite som jag har sömn att ta igen efter operartionen trots att det är över en vecka sedan.

Jag skulle ju på återbesök i torsdags men det blev igår istället. Christian följde med och det gick bara bra. Det såg fin fint ut och verkar läka bra. Jag slipper ha skyddet på nu så örat är helt synbart nu, fatta så skönt det är. Jobbigt med det skyddet tycker jag, svullnaden har gått ner såklart.
Dock är mitt öga fortfarande blått och jag fråga såklart vad dom hade gjort, men det verkar  som det varit något matrial som legat på för länge och då blir det så, speciellt i samband med blodförtunnande medicin.

Vad ska ni göra i helgen då?

Idag ska vi få upp julgardinerna vi köpte igår och jag ska göra lussebullar igen. Imorgon ska vi till Norrköping till Cicci med familj och hälsa på och ta en adventsfika, ska bli hur mysigt som helst  tycker jag.

Lägger in en bild på vårt skåp vi köpte igår, det är bara mina saker i det utom tidningarna :) jag har så mycket smink och skönhetsprodukter så vi behövde ett skåp, annars får det inte plats *s* det är såklart merän det som syns på bilden, har inte tagit hit allt än.

Nu ska jag i allafall njuta av mitt morgonkaffe så kanske jag skriver sen.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Tessa

Grattis till 4mån,

Trodde ni vatt tillsammans längre efter som ni är förlovade och sambo.

Men härligt é det med kärleken!

2010-12-07 @ 10:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0