♥ Årets första lussekatter är gjorda

Godmiddag mina vänner!

Haft en bra vecka såhär långt? Min vecka har varit helt okej.

Tänk att det är en vecka sedan jag opererades, känns som det var igår jag kom hem från sjukhuset. Örat det blir bättre och bättre för varje dag som går och imorgon är det dags för återbesöket, då får vi se om den lyckades och gick som vi ville, men det är jag rätt säker på att den gjorde.

Igår städa jag, dammsög och tvätta golven. Avsluta dagen med att baka lussekatter, doftade underbart här igår kväll, det med kaffedoft är härligt, håller ni inte med mig? Blev bara en plåt men ska såklart göra mer. Min vän i USA ville att jag skulle smuggla med några till henne när jag ska dit och snäll som jag är så gör jag det såklart.

Dessutom tror jag att vintern är här på riktigt denna gången. Det har snart vräkt ner snö i 2 dygn utan uppehåll så det har säkert kommit en halv meter om inte mer, underbart eller hur. Hunden är i allafall lycklig och det är det viktigaste för mig.

Om 1½ vecka har vi varit tillsammans i 4 UNDERBARA månader, tycker tiden har gått för fort. Fler ska det givetvis bli, ingen av oss kunde vara lyckligare.

Har ni börjat julbaka än eller tycker ni det är för tidigt? Tänk att det är första advent på söndag och då är det 4 veckor kvar till jul.

I helgen ska vi ev träffa Camilla med man på lördag och ta en dag för tidig adventsfika och på söndag ska vi träffa Cicci med man&barn, det blir full rulle med andra ord denna helgen.

Hade tänkt att jag skulle göra chockladkola idag :-) det som är såå gott.

Men nu ska jag ta en duch och fixa kaffe så vi höres. Ha en fortsatt bra men snöig dag


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Å vad fina och goda dem ser ut :)

2010-11-25 @ 20:01:48
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/
Postat av: mars146

så fina

2010-12-02 @ 23:39:33
URL: http://mars146.blogspot.com
Postat av: Malin

Shit! Vilka fina lussebullar, ser ju proffsiga ut ju... Hur har du gjort? =)

2010-12-07 @ 09:12:20
URL: http://malingoo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0