♥ Bilder på vinterskorna

Godmorgon!

Är det verkligen "bara" lördag idag? Det känns faktiskt inte riktigt så, det känns mer som söndag men det beror väl på att Christian var ledig igår vilket han inte brukar vara.

Igår åkte vi till Kisa eftersom det var dags att sätta på vinterdäcken på bilen, det gick på några minuter. Därefter åkte vi till hans pappas jobb och hälsa på där även hans lillebror fanns (hans bror är i min ålder). Vi tog vars en kopp kaffe och satt och prata lite innan vi fyra for iväg och blev bjudna på fika på ett konditori. Var både mysigt och  trevligt. Hans mamma var inte hemma så henne träffa vi tyvärr inte.

På måndag kommer Christians bror som för övrigt heter Mattias :-) han ska med Christian till jobb på tisdag ( han jobbar "hemma") denna veckan dvs han sover inte borta någon natt. Sen på torsdag ska ju han ta hand om Engla medans jag opereras, hoppas det går bra. Börjar faktiskt bli riktigt nervös för operationen men det ska väl gå bra eller hur? den tar 8 timmar och jag får sova över, det är det värsta jag vet faktiskt.

Idag är det 13 fantastiska veckor vi har varit tillsammans. Vart tar tiden vägen? Tycker det går i en rasande fart men ack så skönt det känns.

Precs som lovat så kommer bilden på skorna här. Det ena paret är varmfodrat så det är riktigt skönt faktiskt. Dom andra är varma dom också men lite "finare" som man typ har på fest eller om man går på krogen i vinter.

Nu ska jag dricka kaffe och hoppas på att mitt hjärta vaknar snart.

Hoppas ni får en toppen dag. Kram på er




Kommentarer
Postat av: angelina

snygga skor :D

2010-11-13 @ 20:43:50
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0