♥ Kastade nycklarna i soppnedkastet

Godmorgon!

Har helgen varit bra? Vår helg har varit bra, lugn och skön precis som vi ville ha den.
Imorgon kommer Mattias och en ny vecka börjar och denna veckan händer det en hel del.

Precis som rubriken så råka jag kasta nycklarna i soppnedkastet igår kväll. Hur jag lyckades med detta är en gåta fortfarande men jag tror att när vi var i min lägenhet och hämta saker så la jag nycklarna på en bänk, samma som jag har all reklam på, när detta skulle slängas fick jag förmodligen med mig nycklarna också.

Tur Christian hade nycklar dit bara. Dessutom fega jag för att berätta för honom eftersom hans hemnyckel också satt på knippen *s* men han tog det bra och kalla mig för sitt älskade klantarsle och skratta åt det hela =).

Fick i allafall tipset om att ringa till felanmälan jouren,  vi bestämde att vi skulle ses utanför mig efter ca 45 min så dom kunde släppa in oss i sopprummet. Sagt och gjort och nycklarna kom till rätta inom ett par sekunder eftersom dom turligt nog åkt utanför och låg på golvet. Jouren fick sig ett gott skratt när vi ringde och berätta att jag råkade slänga nycklarna i soppnedkastet :-) tur man kan roa någon i allafall eller hur.

I allafall söndag och fars dag, firar ni fars dag överhuvudtaget? Jag firar inte denna dagen eftersom jag har bett min pappa fara åt helvete milt sagt (många år sen) och min styvpappa ska jag dock bara säga grattis till så han vet att någon tänker på honom, hans biologiska son gör ju knappast det.

Sitter och pimplar kaffe och försöker vakna. Hm vad jag gör jag vaken innan 8 en söndag morgon förresten? Det vet jag inte.

Hoppas ni får en bra dag. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0