♥ Rensar bloggen lite

Godmorgon folks!

Har ni sovit gott? Det har jag, jag somna direkt när vi la oss igår kväll, troligen beror det på att Christian är hemma nu. Brukar sova som bäst då.

Eftersom jag har ett nytt förhållande med Christian nu så har jag tagit bort en del bilder från bloggen, bilder som troligen inte är så kul för honom att se. Så fattas det bilder i vissa inlägg så vet ni varför. Har även tagit bort ett par kategorier som vägen till bebis och så sånt som kankse inte är så aktuellt nu.

Idag är det i allafall 3 underbara månader vi varit tillsammans och jag tror nog inte jag kan älska någon mer som jag älskar honom. Allt känns verkligen hur bra som helst med honom. Även omgivningen märker att jag är mycket gladare än innan och det känns ju bra. Det är ju så det ska vara, right?

Lördag idag också, dessutom är det rätt kallt ute. Ser frosten ligga som en hinna på gräsmattan och graden är precis på nollan för tillfället. Vi ska även hem till mig under dagen och städa, min bästa vän och hennes 2 barn ska ju sova där i natt så då ska det ju se vettigt ut :) ser fram emot att umgås några timmar ikväll med Camilla. Dom kommer ju från sthlm halv 8 ikväll så vi ska hämta upp dom på station.

Lovis kommer troligen vara här hela helgen, men det har i allafall inte jag något emot och inte Engla heller för den delen. Dom har redan varit ute och jagat varann som 2 tokstollar *s*.

Nu ska jag fixa kaffe till Christian som för övrigt ligger och sover fortfarande. Lika bra att låta honom sova tycker jag. Jag blev väckt kl 7 av två kissnödiga hundar så jag har varit uppe sedan dess.

Hoppas ni får en lika underbar dag som jag kommer ha. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0