♥ Sällan det blir som man tänkt sig

Godmorgon mina vänner!

Hoppas ni mår bra? själv mår jag riktigt bra även om man måste gå upp så  tidigt på vardagarna, men det kan vara skönt det med.

Christian ligger och sover just nu, han börjar ikväll någon gång och sover då borta inatt. Känns lika jobbigt förtfarande men det är bara att gilla läget.

Tyvärr blev inte halloween festen som man tänkte sig. Efter ett par timmar började jag må illa och få en enorm huvudvärk så vi var tvugna att åka hem, men annars var det väl helt okej.

I söndags skulle Christian åka och jobba i skara så jag och Engla följde med till jobbet. Kom hem i måndags kväll. Var faktiskt intressant att se hur han jobbar när han är borta sådär över natten. Men att sova i lastbilen i den lilla sängen rekomenderar jag inte, det var rätt jobbigt men ändå mysigt att få vara nära.
Engla tyckte det var riktigt intressant att åka lastbil, var första gången hon gjorde det.

Snart är det helg igen och vi har nog inte så mycket planerat utom att min bästa vän kommer på lördag kväll från stockholm så vi ska hämta henne och barnen så dom kan sova i min lägenhet över natten. Jag är ju ändå aldrig där så det gick bra. Jag funderar på att hyra ut den i 2:a hand för det är onödigt att sitta och betala en hyra när man aldrig bor där liksom, håller ni inte med mig?

Bilden nedan är på Engla i lastbilen. Hon ligger och väntar på Chrille :-)

Jag skriver troligen under dagen. Kram på er så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0