♥ Snart dags att läggas in

Godmorgon sverige!

Uppe med tuppen idag och har precis tagit mig en duch eftersom det stod att man skulle det. Klockan 7 är det dags för mig att läggas in och jag är hur nervös som helst, men det ska väl gå bra.

Har fått flera kommentarer om att ni ska tänka på mig och jag uppskattar det till tusen ska ni veta.

Fick även en kommentar att det inte är synd om mig för jag inte jobbar. NEJ och vart i helvete har JAG skrivit att det är synd om mig. Jag får inte jobba trots att jag gärna vill och varför är privat. Dessutom om jag nu hade jobbat så gäller det att ta sig TID att städa och hålla hemmet i skick, det är inget man slipper oavsett om man jobbar eller inte, så är det bara. Och jag är minst lika vanlig/ovanlig som alla andra. Hur man är som person har INGET med att göra hurvida man jobbar eller ej.

Mattias kör Christian till jobbet nu men kommer tillbaka för han ska följa med mig till sjukhuset en stund. Christian kommer ikväll efter jobb så man får väl hoppas jag är vaken då, allt beror på när jag får komma in för operation.

Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå så jag får detta överstökat.

Men jag önskar er en bra dag.. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0