♥ Uppe med tuppen

Godmorgon bloggen!

Tänk att jag kom upp helt av mig själv idag :-D helt otroligt faktiskt för jag är expert på att försova mig om ingen väcker mig, brukar som sagt inte vakna av klockor men denna som Christian har vaknar man i allafall av.
Var orolig för det i natt då det blev sent, var fortfarande vaken kl 3, hade så otroligt svårt att somna inatt.

Lovis kom precis hit och jag sitter och dricker kaffe. Velar lite mellan om jag ska vara vaken eller gå och sova lite mer, vad tycker ni?

Det är nog snart dags för Christian att vakna också tror jag. Ikväll kommer han äntligen hem och då börjar helgen. Ska bli himla nice.

Ska ni göra något roligt till helgen?

Imorgon är det precis 3 månader som jag och hjärtat varit tillsammans. Vi är lika lyckliga om inte ännu mer och allt verkligen stämmer mellan oss. Vi är som gjorda för varandra som Christian utttryckte det och det kan jag hålla med om. Vi har inte bråkat, vi kommer jätte bra överens, gillar precis samma saker och allting klaffar precis. Jag älskar honom så otroligt mycket, har inte känt såhär för någon annan som jag gör nu.

Börjar dessutom bli otroligt nervös, var 2 veckor kvar till operationen igår. Men 2 veckor går otroligt snabbt. Christians snälla bror ska komma hit den 17:e och passa vovven den 18:e när jag läggs in samt den 19:e när jag kommer hem, jag får ju inte göra speciellt mycket själv och kommer förmodligen bara sova.

Nä nu ska jag inte tråka ut er mer, men som ni ser har jag börjat uppdatera bloggen allt oftare som vissa har klagat på ;-) och jag blir jätte glad av era fina kommentarer.

Kram på er så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0