♥ Halloween fest imorgon+tips mottages

Godmorgon alla morgonpigga ;)

Klockan är snart halv 7 och jag har varit uppe i snart 1½ timme. Jag fattar egentligen inte hur jag orkar det, för jag är INTE morgonpigg och ligger gärna och sover till minst kl 9 i allafall, men sen jag träffa Christian har det blivit att jag går upp helt automatiskt när han går till jobbet.

Igår var han faktiskt hemma till 17 och det är ju helt okej. Vi åkte iväg till ikea och sen handla vi lite. Såg att nummret av veckorevyn som jag är med i kommer ut den 11 November :) ska bli riktigt spännande att se nu när den kommer till mig i veckan.

Jo imorgon är vi bjudna på halloween fest och tydligen är det så att man ska klä ut sig så nu vill jag ha massa tips på VAD man kan klä ut sig till? Jag tror ärligt talat inte jag någonsin gjort det på halloween så det står helt still där uppe på mig nu. Och vi blir 60 personer så jag tror nog det kommer bli en grym fest.

Annars är det ju FREDAG och jag ser fram emot ett par underbara dagar tillsammans med Christian. Utom festen imorgon blir det nog ganska lugnt kan jag tro, inget annat planerat i allafall.

Jag har dessutom sagt upp mitt internet abonnemang hemma i lägenheten nu, så from sista januari har jag ingen tv, telefon eller bredband där, utan då kör jag helt på det mobila bredbandet men det ska väl gå det också.

Nu kommer Lovis om en stund så jag ska fixa lite kaffe innan. Men jag skriver under dagen.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: josse

katt enkelt fixa öron på diadem och sy en svans sen måla morrhår i ansiktet eller kanske cowgirl enkelt de med , skolflicka , själv ska jag vara mimmimus

2010-10-29 @ 18:42:23
URL: http://goooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0