♥ Hemma i Linköping igen

Godmorgon sunshines!

Har helgen varit bra? Vår helg har varit riktigt bra men gud så snabbt det gått och dessutom är det oktorber redan och det känns när man är ute :-)
Igår kväll runt 20.30 kom vi hem till Linköping igen, kändes lite tråkigt att åka hem men vi var tvugna då Christian jobbar idag. 2 dagar denna vecka ska han sova borta på jobb, lika jobbigt varje gång men då kan jag passa på att mysa med kissarna som är hemma.

Tänkte tvätta ett par maskiner nu och sen gå hem till dom lite. Christian stack vid 6 i morse och pussa mig hejdå några gånger men jag somna nog om lika snabbt igen :) men när jag vakna hade han lagt en söt lapp på min laptop, sånt blir jag glad över.

Godmorgon älskling! Tack för en underbar helg med dig. Du är verkligen den jag vill leva med. Älskar dig hur mycket som helst. Puss&Kram din Christian

Jag blir jätte glad över att vakna och läsa en sådan sak.

Nu har jag också börjat använda min iphone och jag kan säga att den är klart mycket bättre än min samsung jet på alla plan. Har provat det mesta med den nu, surfat, skickat sms och sådär och även spotify är nerladdat.

Idag ska jag också passa på att ta kort på mina inköp så ni får se. Satt inte så mycket vid datorn i malmö.

Dagens planer består alltså av att tvätta, prata med min hyresvärd om 2:a hands uthyrning och sen städa hemma hos mig lite och vara med kissarna.

Önskar er en underbar dag. Kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

vill oxå ha en "ajfån" men måste leva med min nalle i 1½ år till först...så dumt att man binder upp sej till en mob...

Hoppas du fått en toppen start på veckan!

=O)

2010-10-04 @ 17:27:37
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0