♥ Inskrivningen för operationen klar

Godkväller på er!

Gud vad jag är trött idag, har varit uppe sen kl 5 i morse och det hör verkligen inte till vanligheterna. Så ikväll blir det bara en massa mys med underbaraste.

Var ju iväg till sjukhuset idag också och tog lite prover och sådär inför operationen. Allt gick bra och såg bra ut. Nu är det bara att hoppas på att jag slipper få någon inflamation innan. Tog nästan 3 timmar på sjukhuset, är så segt när det tar sådan tid. Den 18/11 kl 07.00 ska jag vara på avdelningen för att läggas in.

Christian är på väg hem ifrån jobbet nu och jag saknar honom. Han är väl också trött ikväll förmodar jag.

Vad har ni gjort under veckan som varit då?

På lördag är vi bortbjudna på halloween fest, en tjej kompis har hyrt en lokal och vi är 42 beräknade redan, kommer alla blir vi 65 pers, det blir nog kul. Taco buffè bjuds det på också, det som är så gott.

Nu ska jag snart ut med vovven en sväng innan älsklingen kommer hem så jag slipper göra det precis då.

Jag hoppas ni får en fortsatt bra kväll, för det ska jag ha. Jag är verkligen glad över att jag och Christian hittade varann. Han gör mig lyckligare än jag varit på länge. Älskar honom så himla mycket.

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0