♥ Kass på att uppdatera

Fan vad kass jag är på att uppdatera bloggen, måste försöka bli bättre med det. Men jag antar att man glömmer bort den när man gör andra saker.

Hoppas er helg har varit bra i allafall och att ni har gjort något kul?

Själv har det varit rätt lugnt här, Christian skulle ju vara ledig ifredags men han fick jobba ändå för det var folk som var sjuka så jag blev ju såklart irriterad och var det hela fredagen. Men runt 22.30 kom han hem och hade köpt mat med sig, men det var ju typ bara att gå och sova efter det.

Igår var vi faktiskt en sväng till Kisa till hans bror och skulle fika. Även deras föräldrar var där så det var roligt. Man satt ju och prata bort ett antal timmar. Innan vi åkte hem svängde vi förbi min bästa vän där man blev sittandes i några timmar också :-) men det är riktigt kul.

Vi har i allafall bestämt att vi ska på kryssning på nyår, blir det ingen kryssning blir det en middag här hos oss och därefter utgång på kvällen, så det blir kul.

Idag är det tänkt att det bara blir lugnt här. Har en envis huvudvärk som inte vill ge sig.

Imorgon fyller min vovve hela 5 år :-) gud vad tiden går snabbt. Tyckte inte det var länge sen jag hämta henne när hon var 12 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0