♥ Linköpings första snö är kommen

Godmorgon vänner!

Uppe med tuppen är jag även idag, fast nu har jag varit uppe snart 2 timmar. Trots att jag hade svårt att somna igår kväll så gick jag ändå upp 05.30. Vår vän Kjell sov över så han vakna strax efter att älsklingen hade åkt till jobbet.

Igår kväll kom årets första snö även hit till Linköping. Ni kan tro att hunden blev överlycklig när vi kom ut. Det skulle springas och rullas i snön :-) kändes jätte bra att se henne så lycklig men tyvärr är snön väck nu men förhoppningsvis kommer den snart igen.

Dessutom är det ju fredag, har ni några planer för helgen? Vi har nog inte så mycket planer merän att ta hit mina katter och se om det funnkar att ha dom här, kan ju vara en fördel om det gör det.

Vad anser ni om att lyssna på jullåtar redan? eftersom det får mig att längta ännu mer efter snön och julen så lyssnar jag på det redan och har gjort ett bra tag redan faktiskt.

Lägger in ett par bilder från vår nattrunda igår.

Nu är det dags för lite mer kaffe och sen ska man väl klä på sig.

Hoppas ni får en underbar dag. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0