♥ Lite shopping+bilder

Godmiddag mina vänner!

Hoppas veckan varit bra såhär långt? min vecka har varit lika bra som den brukar. Christian har inte sovit ute på jobb en enda dag denna veckan och det är ju så man vill ha det, dvs att han kommer hem varje kväll. Han har faktiskt kommit hem i helt okej tider denna veckan så jag är nöjd.

För övrigt väntar man bara på första snön ska komma. Verkar redan startat i större delar av landet. Enligt min bästa vän snöa det i Kisa här om kvällen *s* det är 6 mil ifrån oss. Jag vill ha snö nu, tycker det är så mysigt och vovven älskar det.

Tänkte lägga upp lite bilder på kläder som jag köpt. Allt utom skorna och kjolen kommer från www.bubbelroom.se och det andra ifrån www.nelly.se . Jag älskar verkligen skorna, har dom i svarta med och dom är verkligen sköna och lätta att gå i, dom är helt klart värda sitt pris.

Bilderna är klickbara.

Annars har jag tagit hand om disken och ska strax göra mig klar för att gå ut och göra ett par ärenden. Sen ska jag försöka få hit en kompis på fika, hoppas jag lyckas med det *s*.

Nu dröjer det inte länge innan veckorevyn kommer ut. Ska blir riktigt spännande att se hur bilderna på mig blev.

Jag kommer skriva mer senare idag troligtvis. Hoppas ni får en bra dag så länge. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0