♥ Mördaren från scream föreställer jag ikväll

Godkväll mina vänner!

Har ni haft en bra dag såhär långt? Vår dag har varit helt okej. Efter vi druckit kaffe stack vi till stan och handla det vi behöver till ikväll, svängde förbi bolaget och sådär.

Just nu sitter jag här och väntar på att få skölja ur färgen ur håret. Färgar det moca brunt, precis som förra gången, hoppas det blir lika bra. Sitter och avnjuter en kall Bacardi Breezer också, dom är ju hur goda som helst.

Eftersom varken jag eller Christian är mycket för att spöka ut oss gjorde vi det väldigt enkelt för oss båda. Han ska föreställa Will Smith från men in black och jag ska föreställa mördaren från scream. Tänker ha en svart klänning och strumpbyxor samt skor och så scream masken som dessutom var den sista, hitta även en plast kniv som jag ska ha med.

Vad ska ni göra för kul ikväll?

Ska försöka ta lite bilder som jag sedan visar upp i bloggen imorgon förmodligen någon gång.

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll.

Kommentarer
Postat av: angelina

händer? :D

2010-11-03 @ 00:05:54
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0