♥ Tisdagen den 26/10

Godmorgon mina vänner!

Hoppas ni sovit gott? som vanligt vakna jag till utav Christians klocka, även om jag gick upp drygt 20 minuter efter honom. Är väldigt irriterande att han börjar sådär tidigt på morgonen, kl 7 hade varit bättre *s* men igår var han hemma till 18 redan så vi hade kvällen tillsammans så det känns bra.

Igår boka vi även tågbiljetterna till Malmö =) ja vi ska åka ner där igen fast det blir den 22:a december så vi tillbringar julen där nere. Kommer hem den 26:e igen eftersom han ska jobba den veckan och sen har vi andra planer för nyår med några vänner.

Katterna har varit här sedan i lördags och dom verkar trivas bra och det har gått väldigt bra än så länge. Visst lever dom om ibland men så är det med katter.

Lovis kom precis så det blir full rulle hela dagen, men det är kul.

Imorgon ska jag in till sjukhuset för inskrivning inför operationen och ta lite prover till den och sådär. Den 18 November är det alltså dags och troligen kommer min hund få följa med Christian till jobbet den dagen eftersom jag ska vara inne runt 7 på morgonen på sjukhuset och kommer hem först på eftermiddagen den 19:e. Måste ligga över när det gäller en så pass stor operation.

Men hur orkar dom operera i 8 timmar? Tar dom lite kaffe pauser emellan eller, hehe :-)

Jag är fortfarande mycket nöjd med min iphone, har absolut inget att klaga på utom att bilderna inte blir sådär jätte bra i mörkret. Testa nu på morgonen och resultatet ser ni ju. Påminner lite om en gamal bild dock :)

Nu blir det kaffe och att försöka vakna till som gäller. Hoppas dagen blir bra


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-10-27 @ 14:23:37
URL: http://toalettborsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0