♥ Vovven fyller 5 år

Idag är det måndagen den 18 Oktorber, det är idag exakt 5 år sedan min lilla vovve föddes till världen. Jag kan inte förstå att jag haft henne sedan hon var 12 veckor gamal. Jag tyckte det var igår jag hämta hem henne och då var hon så liten att hon rymdes innanför jackan, hon var ungefär som ett marsvin storleksmässigt alltså  :-)

Dessutom är det exakt en månad kvar tills jag ska opereras. Självklart skjuter jag upp USA resan tills efter operationen då den är viktigare. Visst blev jag sur och irriterad att dom boka in operationen dagen innan avresan egentligen men va fan, USA finns kvar så man kan åka när som helst egentligen.

Christian stack till jobbet kl 6 i morse, den förbannade klock jävlen ringde 05.30 och tro mig jag brukar inte höra sånt annars men denna hör jag, dessutom ligger jag närmast den så jag nästan flyger upp ur sängen :) så jag har alltså varit uppe sedan han åkte.

Nu har jag precis tagit tag i disken och ska väl ducha och lite såna små saker innan jag ska fika med en kompis som även är mitt ex. Och ja Christian har INGA problem med detta då han litar på mig, vi har pratat om det. Dessutom har jag kommit på att Christian läser min blogg ibland ;) och självklart får han det. Jag har inget att dölja.

I helgen ska vi ta hit mina 2 katter också och se hur det går. Ska bli riktigt intressant att se. Här kan dom dessutom gå ut när dom vill, istället för att vara ute på en balkong så har dom bättre möjlighet här. Blir lite jobbigt i längden att åka till dom varje dag och gosa och ge dom mat osv.

Hoppas er helg har varit bra?

En liten bild på Engla kanske är på plats då :-) min underbara snutta




Kommentarer
Postat av: Emma Swärd

svar : m funderar på att stanna hemma, vila upp mig och plugga lite :)

2010-10-20 @ 06:35:57
URL: http://emmaswards.blogg.se/
Postat av: angelina

gör du? ;D

2010-10-20 @ 19:36:38
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0