♥ Bild på min iphone 4

Godmiddag sunshines!

Haft en bra dag hittills? Det har vi haft. Christian är ju ledig idag och imorgon eftersom vi snart ska åka till Malmö, vi kommer ta bilen ner.

Nu på förmiddagen har vi båda varit och klippt oss, det känns riktigt bra faktiskt. Nu ska vi ducha och fixa det sista innan vi ska åka.

Var ju även och hämta min iphone idag och sakerna ifrån nelly&bubbelroom, det kan jag visa bild på ikväll eller så.

Kommer säkert mobil blogga på vägen ner men då ifrån min gamla mobil innan jag börjar använda den andra.

Har ni några kuliga planer för ikväll? själv är vi väl i malmö runt 17 tiden eller något och sen får man väl se hur kvällen blir. Jag ska i allafall ta med honom till min favorit restaurang nu när vi är där nere.

Jag skriver mer sen. Hoppas ni får en fortsatt bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0