♥ Jobbigt att vara nykär

På lördag har jag och Christian varit tillsammans i en månad, tiden har verkligen gått snabbt men dock känns det som vi varit ihop längre men så är inte fallet.

Jag älskar känslan av att vara nykär och precis allting är underbart. Christian är verkligen den jag letat efter och allt känns toppen mellan oss på alla plan. Det som gör både mig och honom lite ledsna är hans jobb, oftast så jobbar han som vanligt folk dvs mellan 7-17 osv men ibland sover han borta i andra städer.

Detta gjorde han i tisdags till igår sen inatt fick vi äntligen sova ihop igen, men nu för drygt en timme sen åkte han igen och kommer hem sent imorgon kväll. Detta känns otroligt jobbigt för båda och vi tar verkligen vara på tiden vi har tillsammans innan han ska åka.

Hoppas tiden går snabbt för sen är det helg igen. Ska ni göra något kul i helgen? Själv blir det nog bara lugnt kan jag gissa. Vi ska iväg på lördag och se hans kompis spela och sen ska vi troligen till Kisa och hälsa på hans föräldrar men utöver det är inget planerat.

Ikväll tror jag inte det händer så mycket faktiskt. Kanske tar en fika med exet eftersom vi har lite papper kvar att klara upp tillsammans, men vi får väl se.

Nu blir det kaffe dags här men kanske skriver sen.
Hoppas ni får en fortsatt bra kväll.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0