♥ Time for update :)

Godmorgon!

Men herregud det var över 2 månader sedan jag skrev här, helt otroligt.
Det har ju hänt en hel del faktiskt sedan sist.

Jag och Christian har kommit i ordning i vår nya lägenhet helt och hållet nu och vi trivs oerhört bra här och det gör även djuren. Imorgon har vi varit tillsammans i hela 8 månader så tiden har gått otroligt fort.

Vi har ju även fått ny tapserat i båda sovrum och golv byte i gästrummet. Jätte nöjda blev vi med det, kan lägga in bilder senare.

Min lilla brorsdotter har hunnit bli 4 månader gamal och ska döpas den 1 Maj vilket vi tyvärr missar. Vi åker ju till Kreta den 30:e april vilket var bestämt långt innan hon föddes. Nästa helg fyller min systerson hela 12 år också.

Denna vecka bor Christians bror hos oss, alltid trevligt med sällskap :-) även om jag är själv på dagarna så kommer han hem innan min sambo i allafall.

Har en hel del till att berätta men får ta det i omgångar tycker jag, tänkte snart se på VBÅ :) och sen ska jag vara på sjukhuset kl 15 också.

Jag skriver senare i eftermiddag när jag kommit hem från sjukan.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0