♥ Äntligen fredag

Godmorgon bloggen!

Visst är det skönt med fredag? Jag tycker i allafall det och sambon också förmodar jag, tyvärr jobbar han idag men kommer hem ikväll och då börjar hans helg.

Har ni några planer för helgen?

Själv ska jag in till stan idag och kolla lite, skulle behöva en ny väska, därefter ska jag klippa mig. Det behövs kan jag ju säga, går till samma frisör och tjej för 3:e gången i rad, så jag är jätte nöjd med henne.

Sambon och jag ska till hans bror imorgon, han fyllde år i tisdags. Ska vara där kl 14 men måste vara i denna stad vid 12 redan då sambon också ska klippa sig. Hans hår växer som ogräs minst sagt.

Sitter här och funderar på om jag ska ringa min kära mamma, var ett tag sedan man prata med henne tyvärr. Men man har ju haft fullt upp med alla möjliga saker.

Tyvärr kommer det nog dröja ända till mitten av mars innan vi får tapserat, bara att gilla läget antar jag och hoppas på att det kanske blir lite tidigare. Golvet bytts ut den 7 mars i allafall.

Fast nu ska jag knalla iväg, jag hoppas ni får en bra helg.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0