♥ Halva veckan har gått

Hej mina vänner!

Sitter här med min sambo i lastbilen, vi följde ju med honom igår kväll. Egentligen skulle han inte jobbat igår men som vanligt ändrades planerna. Har vi tur kommer vi hem i vettig tid ikväll ändå.

Halva veckan har gått och snart är det helg, har ni några planer för helgen? Själv ska vi till Kisa till Christians bror som fyllde år i tisdags annars blir det lugnt.

Alla hjärtans dag var det i måndags också, firar folk ens det längre? tycker man ska visa kärlek och uppskattning oavett. Men sambon fick en buket blommor, en nalle och ett fint kort. Minen han fick när blombudet ringde på i måndags kväll var rolig att se, han blev verkligen glad och rörd av det. Men vem skulle inte bli det?

Bifogar en bild på blommorna, visst är dom fina?

Vi har en annan lastbil än vi brukar så jag sov rätt okej men ändå lite sämre än jag brukar. Hunden är självklart med i lastbilen också.

Nu måste jag stänga av datorn, batteri nivån är rätt låg. Men jag skriver imorgon igen eller nåt.

Ha en underbar dag alla. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0