♥ 3D bild på vår pojke

Godmorgon sunshines!

Hur mår ni? här mår vi bara bra.

Var som sagt hos barnmorskan igår och det gick jätte bra. Normalt blodtryck hade jag och lillens hjärta slog med 150 slag/minuten så det kändes bra. Hon stack mig ingenstans igår, det ska tydligen göras när vi ska dit om 2 veckor, vi ska till vår barnmorska då, då blir det både i fingret och armen, inget kul alls men men.

På eftermiddagen var vi hos Anders Selbing och gjorde ett 3D ultraljud på den lilla. Vi ville ha det som minne eftersom han ska gå i pension, dyrt men klart värt pegarna. Det var riktigt häftigt, och den lilla var väldigt envis, han hade händerna för ansiktet i stort sett hela tiden, men några bra bilder fick vi till i allafall.

Sambon kommer hem ikväll någon gång så idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Några ider? Kanske blir att jag följer med ett par vänner till vadstena ikväll, men får se om jag orkar.

Önskar er en bra dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0