♥ Första magbilden och snart halvvägs

Godmorgon bloggen!

Tänkte uppdatera här medans jag har ork, vakna halv 5 av att sambons klocka ringde och förde ett jäkla oväsen.
Blir troligen att lägga sig ett par timmar till som vanligt.

Jag är redan i vecka 19 och går in i vecka 20 på torsdag, ruskigt vad tiden springer iväg nu då. Tänkte att det var på tiden att lägga in en bild på magen, tagen nu i vecka 19 såklart :-)

Idag ska jag även till läkaren angående graviditeten, som jag fatta det som är det prat om förlossning osv, och hon ville se hur allt växer och lyssna på pyrets hjärta. Kommer gå dit ensam eftersom sambon bara jobbar mån-onsdag denna vecka. Han tog ledigt på torsdag för rutinultraljudet istället och sen är han ledig 2½ vecka, ska bli underbart.

Idag blir det att ta hand om lite tvätt och sådär så tiden kan gå fortare. Ska inte vara hos läkaren förrän kl 16 så det är lång tid kvar.

Tycker ni vi ska ta reda på könet? Vi måste bestämma oss innan torsdag och jag är lika nyfiken än.

Jag hoppas ni får en lika bra dag som jag ska ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0