♥ Snart i vecka 16

Godmorgon bloggen!

Var ett tag sedan jag skrev här, tänkte att det är lika bra att uppdatera igen.
Har ni haft en bra helg? Det har vi utom att graviditetshormonerna gjorde sig rejält påminda igår, tror jag grät säkert 10 ggr igår, egentligen helt utan anledning.

I torsdags var vi inne på akuten eftersom min BM veckan innan vägra göra ett urinprov på mig trots att vi bad om det. Symptomen blev starkare så vi fick åka in, läkaren tyckte det var jätte bra att jag tog kroppens signaler på allvar, bättre att kolla en gång för mkt än en gång för lite. Urinvägsinfektion var det i allafall och fick medicin, som jag är klar med imorgon, ska bara äta dom i 5 dagar.

Jag har ju även bytt BM nu, jag vill ha en som tar mig på allvar liksom, så hoppas den andra är bättre. Ska till henne 7 juni och då ska jag förhoppningsvis få lyssna på bebisens hjärtslag.

På akuten förstod läkaren verkligen vår oro och ville därmed göra ett UL (ultraljud) vilket vi såklart gick med på. Man kan aldrig se för mycket av sin bebis ju. H*n mådde jätte bra i allafall och det var inga problem alls. Såg till och med ut som den vinka åt mamma och pappa där på skärmen, himla mysigt.

På torsdag går jag in i vecka 16, helt otroligt tycker jag. Men det känns jätte bra.

På lördag åker jag, älsklingen och en vännina till mig till ullared, 2 dagars shopping är inte helt fel det. Självklart blir det nog en del till bebisen också. Vi längtar som bara den alla 3 faktiskt.

Jag hoppas ni får en fortsatt bra dag, ska ta lite frukost nu.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0