Första natten ensam hemma

Godkväller!

Sitter här och väntar på att världens finaste bebis ska vakna, det är nämligen snart matdags. Därefter tänkte jag att jag skulle bada honom, vilket han älskar och han brukar sova riktigt gott efter ett skönt bad.

Sambon har varit ledig under dagen idag men fick åka nu ikväll för att vara på plats, så inatt är jag helt ensam hemma med Elias. Känns lite skrämmande om jag ska vara ärlig men det borde gå bra det också.

Nästa vecka åker vi till skåne, längtar riktigt mycket efter att få träffa hela familjen igen. Och sen om en månad kommer min mamma och ev systersonen hit och firar jul med oss här uppe för ovanlighetens skull. Det är för att både mormor, farmor&farfar ville fira första julen med oss och Elias i år, så då var det smidigast att vara hos oss.

Annars har det inte hänt så himla mycket idag, har njutit av lugnet och familjelivet.

På fredag ska vi till BVC igen, ska bli skoj att se hur mycket han har gått upp denna veckan. Funderar på att anmäla oss till en kurs i babymassage på BCV också, kan nog vara rätt lärorikt att testa.

Älskar min familj så otroligt mycket. Jag är riktigt lyckligt lottad.

Passar på att önska er en fortsatt bra kväll. För nu ska snart bebisen ha mat, sen ska han bada och sen blir det soffmys framför desperate housewifes ikväll.

Kram på er




Kommentarer
Postat av: haidisblog ▲

Hoppas du haft och har en trevlig torsdag hihi :D!

2011-11-24 @ 15:27:35
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0