Ligger på special bb

Hej bloggen! Klockan är tidig/sent beroende på hur man ser det. Jag blev inlagd igår eftersom mitt vatten gick, vi kommer få ligga kvar en vecka och bebis ska ut innan annars sätts jag igång. Går in i vecka 36 (35+0) idag så jag är typ en månad tidig men men. Min mamma kom upp igår kväll, boka ju om biljetten och tog första bästa tåg till henne. Ligger här och kan inte sova pga smärtorna, har fått tabletter som inte hjälpte och en värme kudde som inte heller lindrar. Shit händer detta verkligen??? Vi hoppas såklart det sätts igång själv och verkar så pga mina värkar nu, vi får helt enkelt se. Skriver från mobilen så jag avslutar nu, ville bara uppdatera lite. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0