Vecka 32 och nytagen bild

Godmiddag bloggen!

Dags att skriva här igen verkar det som. Igår gick jag in i vecka 32, det känns sjukt att det är drygt 6 veckor kvar till vi har vår älskling här hos oss :-) kommer bli igångsatt pga min diabetes 1-2 veckor innan BF. Får nog veta lite mer om det på måndag när det är dags för ännu ett besök hos special mödravården. Nu kommer jag få gå dit varannan vecka på slutet men det gör nog dom flesta.

Den 13&20 oktorber är det dags för föräldrar utbildning, vi tänkte åtminstone gå ena gången för att se om det är något för oss och vad som sägs och görs där.

Jag ska snart ta och sova en stund till eftersom min sömn stördes inatt. Jag blev kraftigt illamående och visste knappt vart jag skulle ta vägen, detta höll i sig även när jag vakna på morgonen. Sånt illamående har jag inte haft någon gång under graviditeten så det kändes ovanligt.

Bilden är tagen igår, samma dag jag gick in i vecka 32.

Önskar er en bra dag, vet inte riktigt vad jag mer ska skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0